Relax!!! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Relax!!! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Relax!!!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

14 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Selamat siang!

Vandaag wederom niet heel erg lang uit geslapen, we zouden vanmorgen met nog 12 andere mensen gaan snorkelen in "the blue lagoon" niet heel ver hier vandaan maar wat bleek iedereen had de snorkel trip afgezegd omdat waarschijnlijk de zon (weer) niet scheen. We gingen dus met zijn tweetjes en twee balineese begeleiders op pad. Ik had zelf het idee dat we met een busje naar een strand zouden gaan en aldaar gingen snorkelen maar dat verliep toch even anders.
We werden met een traditioneel vissersbootje (met motor) bij ons resort opgepikt en gingen gelijk de zee op, ik nog steeds in de veronderstelling dat we naar een strandje zouden gaan, maar eenmaal bij "the blue lagoon" aangekomen bleek dat we vanaf het vissersbootje te water moesten gaan.
Het was weer een onvergetelijke ervaring kan ik wel zeggen. Bij het te water gaan verloor Edith bijna haar bikini broekje en ik was blij dat ik een badpak had aangedaan.....
Wat wel erg schattig was was dat een begeleider (klein mannetje) met ons mee het water in ging om ons "te beschermen/ veilig " te houden. Inclusief reddingsboei....hilarisch!
Ik zag dan ook de schrik op zijn gezicht toen ik een klein beetje ongecontroleerde bewegingen begon te maken.
Ik kreeg het gevoel dat ik kleine beetjes kreeg van iets ofzo en reageerde daar op maar wilde me ook niet aanstellen, iedere vis die in de buurt kwam probeerde ik weg te krijgen, lastig met 1000 vissen om je heen.
Achteraf bleken het geen vissen die zorgde voor de speldenprikjes op mijn lichaam maar een soort van heel erg klein plankton, onschuldig dus bleek.
Wat een hoop visjes zeg! Maar er zwommen ook een paar flinke jongens tussen hoor! Eenmaal terug in het bootje vertelde de begeleider dat hier ook wel eens een haaitje rond zwemt........
Onze nieuwe snorkelspullen zijn niet voor niks mee gegaan op reis! En Cathy thanks voor de leen van je onderwatercamera!!!

De rest van de dag hebben we heerlijk gerelaxt daarvoor ben je toch ook op vakantie toch???


Selamat Jalan!

Edith en Gwen


  • 14 Mei 2012 - 21:45

    Ria:

    dat ziet er allemaal heel relaxed uit meiden.
    Geniet er van, ik tel mijn daagjes ook af.
    Tot gauw

  • 15 Mei 2012 - 08:06

    Sylvia:

    Jeetje meiden, zwemmen en snorkelen in een blue lagoon.....een droom lijkt me dat.....benijd jullie wel een beetje hoor..moeten we volgend jaar ook maar eens gaan doen, een verre vakantie, krijg de kriebels van jullie reisverslag.!! Nou, kijk al weer uit naar jullie volgende avontuur....ben benieuwd! Veel plezier!!
    Sil

  • 15 Mei 2012 - 09:28

    Hans:

    Er gebeurt altijd wel iets spannends hé, als jullie samen het water ingaan!
    Nog heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwen en Edith

Actief sinds 13 April 2011
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 91605

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 16 Maart 2014

Lofoten en Vesteralen in Noord Noorwegen!!!

10 Maart 2012 - 17 Maart 2013

Fins Lapland !!!

20 September 2012 - 26 September 2012

New York

11 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Indonesië , Bali

14 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Onze huwelijksreis

Landen bezocht: