Hotel Alila Villa Soori - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Hotel Alila Villa Soori - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Hotel Alila Villa Soori

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

21 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Hei choy!!!!

De titel zegt genoeg, Hotel Alila Villa Soori.......
Wat een kers op de taart, oke de aankomst was wel wat overweldigend,al die mensen die je staan op te wachten is wel erg uniek. Daarna een rondleiding gekregen van de rechterhand van de manager. Wat een mooie plek op de aarde zeg!! Er zijn soms plekken op aarde waar je komt en dat je eigenlijk gelijk weet dat je dat nooit vergeten gaat, dit is er 1 van!
Wat een mooi complex zeg aan alles is gedacht. Onze privat pool sea vieuw villa is om door een ringetje te halen.....en we hebben 24 uur per dag een host, butler. Tjonge jonge jonge we gaan ons bijna schuldig voelen.
Maar ook hier hebben we vrij snel contact met de mensen die hier werken, we zien om ons heen dat lang niet iedereen de moeite neemt om vriendelijk te zijn laat staan een praatje te maken met het personeel, zo stom.
Dat vinden we sowieso heel erg opvallend, niet alleen in de hotels maar ook op het platteland waar bijna geen toerist komt zijn de mensen zo ontzettend vriendenlijk! Iedereen zal terug zwaaien of gedag zeggen ook al staan zij met een oude joggingbroek tot aan hun kruis in de bagger om rijst te zaaien en wij in een auto met airco. Zodra we stoppen voor een foto en contact maken met de bevolking zijn ze zo ontzettend vriendelijk ! Daar kunnen wij nederlanders, dus ook wij gwen en edith nog wat van leren!!!!

Maar goed vandaag hebben we heerlijk genoten van onze villa, en ik persoonlijk van de Bali Belly, ik denk dankzij de ijsklontjes in mijn drankje van gisteren avond........ AUWWWWW

Daarna hier een hapje gegeten, in the louche (ik een tomaten soepje), oke we zijn wel erg verwend
.......

Morgen weer op pad met RUDI!!!! Dan gaan we toch een keer opzoeken waar de rest van de toeristen uit hangen......
We zullen zien, welzeker dat we een rustige uitval basis hebben!

Slamat Tinjjal!!!

Edith en Gwen

• 21 Mei 2012 - 16:55

Miriam:

Meiden, wat een goddelijk plekje! En idd, wij hebben ook van die luxe genoten alswel ons soms gegeneerd gevoeld bij de schrijnende armoede. Maar de mensen blijven fantasties!
    Hoop dat het genieten blijft voor jullie!!!
    Lfs Mir

• 22 Mei 2012 - 15:23

Astrid:

Het ziet er echt fantastisch uit! Prachtige foto's en wat een heerlijke luxe, geniet er maar lekker van! En het is weer superleuk om jullie verslagjes te lezen over de reis, net of je er zelf een beetje bij bent :-)! Enjoy, liefs Astrid

• 22 Mei 2012 - 17:55

Marieke:

Wat een luxe zeg! Wij hebben ook een glaasje gedronken in de tuin! Het is hoer eindelijk lekker weer! Dus genieten we van het buiten leven als we vrij zijn!
    Liefs en x

• 23 Mei 2012 - 14:01

Corien:

dus dit is wat ze noemen `heaven on earth`in één woord ..ge-wel-dig!!