Dream land, Blue point en Jimbaran. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Dream land, Blue point en Jimbaran. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Dream land, Blue point en Jimbaran.

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

26 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Hei Choy !
Gisterenochtend werden we rond 10.00 opgehaald door Rudi bij ons hotel. We gingen naar een gedeelte van Bali waar we nog niet geweest waren, het zuiden. Naar de witte zand stranden bij Uluwatu. De kustlijn al daar noemt men dreamland en is er in trek bij de surfers vanwege de perfecte golven. Het was wel lekker om een keer witte zand stranden te zien, en ook een zee waar we in konden zwemmen, al moet je wel een geoefende zwemmer zijn want de stromingen zijn erg sterk. Er hing om Point blue een heerlijk relaxte sfeer, een beetje hippie achting gevoel kregen wij er bij. Allerlei tentjes waar je wat kon eten en drinken en een soort van gebouwd tegen en in een klif. Je moest aardig wat trappetjes op en af om bij de zee te komen maar het was het waard. We hebben heerlijk twee ligbedjes gehuurd en ik ben zelfs nog even gaan zwemmen, jammer genoeg hadden we geen body board bij ons anders hadden we ook een gokje gewaagd in de golven!!!!
Nu hebben we heerlijk de stoere mannen en meiden in de golven liggen bewonderen!
Mooi om te zien en een heerlijke plek om de middag door te brengen, een aanrader dus!
Rond 16.00 zijn we richting Jimbaran gereden omdat dat toch wel iets speciaals moest zijn. Daar zijn zo een 30 restaurantjes aan het strand waar je zelf je visje kan uit zoeken die je wilt eten en terwijl jij geniet van het mooie uitzicht en een heerlijk biertje maakt de kok je visje op een simpele maar goddelijke manier klaar.
En ja hoor Elize we hebben inderdaad met onze voetjes in het zand tijdens de zonsondergang genoten van elkaar, het eten en drinken en de omgeving!!!
Prachtige ervaring!!!!
Daarna moe maar voldaan weer terug naar ons hotel.......laatste nachtje.
Over 4 uurtjes moeten we uit checken en gaan we richting de luchthaven, zit de vakantie er al weer op.......
Laatste verslag vanuit Hoorny, zoals wij hoor noemen.
Slamat tinjjal!!!!
Edith en Gwen

• 26 Mei 2012 - 07:40

Marieke:

Erg leuk om jullie op deze manier te volgen! Wat hebben jullie weer veel gezien en meegemaakt!
    Superrr! En wat een mooie foto's van dit prachtige land!
    Tot gauw!
    Liefs en x Marieke

• 26 Mei 2012 - 10:11

Elize:

Leuk om te horen, Bali is echt een aanrader hè?! Wij zijn net geland op Schiphol
    en staan op de trein te wachten. Heerlijk weer hier, da's fijn thuis komen!
    Goeie vlucht en tot snel.

X
    Elize

• 26 Mei 2012 - 13:20

Miriam:

Jullie kunnen terug kijken op een geweldige vakantie!
    Goede reis terug.
    x Miriam

• 26 Mei 2012 - 13:32

Astrid:

Fantastische foto's weer! En wat jammer dat het alweer (bijna) voorbij is, dan is het meegenieten van jullie verhalen en superfoto's helaas ook weer over.... maar ik zou gewoon zeggen..... op naar de volgende vakantie :-)! Ok, misschien wat overhaast..... alhoewel?? liefs Astrid

• 26 Mei 2012 - 13:32

• 26 Mei 2012 - 13:33

Astrid:

Oh, dat was ook wat overhaast!

• 27 Mei 2012 - 14:47

Sanne:

Wat een heerlijke vakantie! Prachtige foto's weer, lekker hoor water, strand, zon ... en genieten maar! Hopelijk verloopt de reis terug ook soepel.

Het was weer leuk om mee te genieten vanuit het zonnige Nederland.

Groetjes,
    Sanne.

Poot Raika & Nygel

• 29 Mei 2012 - 09:23

Angelique:

Wow! Wat een prachtige reis! Bali is echt de moeite waard he?
    Hoop dat jullie nog lang nagenieten van alle indrukken en het heerlijke eten ( behalve dan de ziekte-dag, lijkt er wel bij te horen ).

Liefs,

Alex & Angelique