Nog een paar nachtjes slapen.........New York - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen.........New York - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen.........New York

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

15 September 2012 | Nederland, Hoorn

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zo ver........New York here we come!!!

Zo ontzettend veel zin in, zo veel te zien en zo veel te doen we komen in die 6 dagen tijd te kort denk ik. Ons hotel heeft het grootste dakterras van Manhattan met veel hoekjes waar we lekker in kunnen loungen. Je moet doen waar je goed in bent toch????
Uiteraard gaan we weer ons best doen om iedereen in Nederland (en pap en mam in Frankrijk) op de hoogte te houden van al onze belevenissen. Dat gaat wat worden hoor!!!

Uiteraard zijn ook deze keer al jullie reacties meer dan welkom!!!
Leuk voor later want we laten van het reisdagboek weer een foto album maken.

Tot snel!!!!!

xxxx
    Elize

• 15 September 2012 - 19:24

Eric Molenaar:

Twee Eva's op weg naar de Big Apple. Zet dáár je tanden maar eens in! Have fun!

• 15 September 2012 - 21:48

Mette:

Have a great time!

• 16 September 2012 - 12:55

Marloes:

Deze maand alweer 3 jaar geleden voor ons, maar wat een gave stad met super herinneringen. Dit wordt ook voor jullie weer een reis om nooit te vergeten. Heel veel plezier! X Ferry, Marloes en Michael

• 19 September 2012 - 20:08

Marieke:

Dag dames,
    Jullie vakantie is begonnen!
    Heel veel plezier!
    Liefs en x

• 20 September 2012 - 08:51

Mirjam:

Lieve meiden,
    Geniet ervan! Het is zo indrukwekkend! Een bezoek aan NY vergeet je nooit! Xxx

• 20 September 2012 - 16:32

Remy:

Graag even een telefoontje halverwege de zevende als jullie bij de Yankees in het stadion zitten. Ik heb zin om mee te zingen! Dat probeerde ik drie jaar geleden bij papa, maar dat lukte toen helaas niet :( Have fun!