Here we are!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Here we are!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Here we are!!

Door: G en E

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

21 September 2012 | Verenigde Staten, New York

Daar zijn we dan in The Big Apple!!!!

Na een heerlijke vlucht met geweldige stoelen bij de nooduitgang (nog bedankt Elize) wat een beenruimte heb je dan zeg, en vriendelijk KLM personeel zijn we netjes op tijd geland op JFK.
Hop we sprongen zo een taxi busje in met nog wat andere Zweedse toeristen en hup richting Manhattan.
Ik schat dat we er zo ongeveer een uur over gedaan hebben om bij ons hotel Yotel Hotel aan te komen. Leuke rit door Queens waardoor we gelijk een eerste indruk kregen van deze geweldige stad.

Eenmaal bij ons hotel aangekomen wisten we niet wat we zagen het was precies zoals we het verwacht hadden, super modern en netjes. Trendy heerlijke club muziek bij binnenkomst en zeer behulpzaam personeel. kijk op www.yotelnewyork.com

Aan de overkant van de weg in de 24 uur per dag geopende supermakt even wat te drinken gehaald en snel naar de kamer.
Nou ja kamer.......ik heb vlak voor vertrek van Edith een prachtig cado gekregen n.l. een upgrade van standaard kamer naar een suite!!!

We wisten niet wat we zagen toen we binnen kwamen, wat een pracht van een suite met lekker groot bed, flat screen t.v. heerlijke stort douche EN.......een eigen dakterras met Jacuzzi !!!!
Aan alles is gedacht, goede gratis wifi verbinding, aansluiting voor je Ipod of Iphone zodat je lekker naar je eigen muziek kan luisteren, helemaal te gek dus.

Even opgefrist, drankje gedaan en daar gingen we dan, de buurt verkennen.
We zitten down town Manhattan en dus niet al te ver van Time Square af. Makkelijk te belopen bleek, zo een 10 minuten. Eenmaal daar aangekomen weet je echt niet wat je mee maakt. Wat een mensen, wat een auto's en wat een billboards. Ongeloofelijk gewoon.
Lekker een stukje rond gelopen en daarna terug naar het hotel want we waren toch wel wat moe.

Uiteraard in de jacuzzi gaan zitten met een drankje, en als je daarna samen buiten op je lounge bed naast elkaar op je rug ligt en je kijkt langs al die wolkenkrabbers die om je heen staan naar de prachtige sterrenhemel en je hoort het bruisende leven van New York om je heen met al die auto's en al die sirene's denk je toch wel wat zijn we eigenlijk bevoorrechte mensen zeg!! Maar we waarderen het wel en genieten met volle teugen!!

Nu op naar Ground zero en daarna helikopter vlucht!!

Love Edith en Gwen

• 21 September 2012 - 13:31

Elize:

Wauauauauw meiden, dat klinkt alweer helemaal top: mooi in de jacuzzi met een drankje! Geweldig...ga lekker genieten daar!

xx
    Elize

• 21 September 2012 - 13:40

Gees:

genieten meiden! hou de verbouwing wel in de gaten!
    de kelder is nu al een jacuzzi geworden! anders moeten jullie zo afkicken!
    liefs Gees

• 21 September 2012 - 14:04

Pap:

Leuk, lijkt mij ook wel wat voor een weekje!

Veel liefs, Pap xxxxxxxxxxxxx.

• 21 September 2012 - 16:55

Miriam:

Wat sáái daar, ik snap dat jullie weer snel terug willen naar Nederland....Stérkte voor hoelang jullie nog moeten blijven....

• 21 September 2012 - 19:33

Joep:

Gadverderrie een bubbelbad!!! :-P
    Veel plezier moiden.
    En niet met teveel bubbels in het bubbelbad, hé?

• 21 September 2012 - 20:04

Marieke:

Geweldig!

• 21 September 2012 - 20:13

Eric En Marieke:

Ziet er supergedelegeerden uit! Veel plezier!

• 21 September 2012 - 21:17

Jeeeeeeeeeeeeeeee! Wat leuk! Veel plezier daarzo
    x van ons

• 22 September 2012 - 23:01

Guus En Marjon:

Helemaal te gek lieve meiden, I've been there 20 years ago, dont forget Chinatown!!!

Have fun,
    Huggies Marjon