Alesund! - Reisverslag uit Ålesund, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Alesund! - Reisverslag uit Ålesund, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Alesund!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

21 Juli 2011 | Noorwegen, Ålesund

Onze dag begon jammer genoeg in de regen en dat is pech als je met de auto door Noorwegen heen reist. Maar ja.... we reden vol goede moed richting Alesund en hebben toch nog heerlijk op een (overdekt) terras geluncht.
Ons hotel is fantastisch!!! En dat is dus zo leuk als je op doorreis bent en steeds andere accomodaties boekt, gisteren op een afgelegen kneuterig eilandje en vandaag in een prachtig mooi hotel, een oud gebouw met een moderne inrichting maar met de mooie oude detail's in zicht.
FANTASTISCH!!!! en aan de haven!
Vanavond om 17.30 moesten we aanwezig zijn voor onze excursië: "Wild life sea safari"
We waren op tijd, kregen een pak aan, een bril op, een mutsje op (tenminste edith, ik weigerde het op te doen) en handschoenen.

De excursie was in één woord GEWELDIG!
Stel je voor met 75 kilomter per uur over toch wel meters hoge golven van de atlantische oceaan en de ruige natuur van Noorwegen om ons heen!

Het was SUPER!

Onderweg hebben we zeehonden, adelaars, papegaaiduikers, etc,etc,etc gezien. Vooral vogeleiland Runde maakte indruk! Duizenden volgels bij elkaar op een soort klif, prachtig schouwspel!

Hilsen!!!

Edith en Gwen

• 21 Juli 2011 - 20:57

Mette:

ohhh, geweldig zijn! wat is het toch een fantastisch land...!
    ik kijk weer uit naar jullie volgende verslag.
    groetjes,
    mette

• 22 Juli 2011 - 07:34

Ans:

Ohh, wat ziet het er allemaal prachtig uit. En dan die foto's van jullie. Wat een genieten. En wij via jullie ook weer. Heerlijk! Heel veel groetjes.

• 22 Juli 2011 - 16:30

Ank:

Wat maken jullie er een geweldige reis van. Heerlijk land, ik ben een beetje jaloers.
    Geniet en zie nog veel meer prachtige dingen.