Terug in Nederland....... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Terug in Nederland....... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland.......

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

21 September 2011 | Nederland, Hoorn

Hei allemaal!!!!

Oké oké alweer een tijdje terug in Nederland dat geef ik toe, maar ja er zijn na thuiskomst in een korte tijd een aantal dingen behoorlijk veranderd dat het even duurde dat we tijd hadden om dit laatste verslag te schrijven.
We zijn 3,5 week in Noorwegen geweest, op vakantie maar ook stiekem een beetje om te kijken of dit land ons dusdanig aanspreekt dat we er eventueel in de toekomst naar toe willen emigreren. We hebben Noorwegen goed leren kennen maar willen er zeker ook een keer naar toe in de herfst, winter en lente! Ik denk dat we wel al een aardig beeld hebben van het land en van de noren zelf, doordat we een klein beetje Noors "snakkeren" kwamen we toch snel in contact met de bevolking terwijl de noren toch bekend staan als op zichzelf staand en iet wat stug volk.
We hebben het meerdere malen al gezegd in de verschillende reisverslagen maar daar komt ie nog een keer......het is een fantastisch mooi land met veel verschillende soorten landschappen die je bijna niet kunt vergelijken met elkaar. Voor "buiten mensen" zoals wij dus een walhalla!

De reis was perfect gepland en geregeld mede dankzij heel erg veel tijd en input van Edith. (in samenwerking met elize, onze reis adviseuse) We hebben alles kunnen doen wat we graag wilden doen en hebben echt een onvergetelijke tijd samen gehad.
We willen jullie ontzettend bedanken, dat jullie met zo veel ons gevolgd hebben, ook al jullie reacties waren voor ons erg leuk om te lezen! Wij hebben genoten en we hopen dat jullie een beetje met ons mee hebben kunnen genieten!

Voor de echte grote fans…….we hebben bij alle reisverslagen extra foto’s geplaatst en stukken tekst aangepast. Van dit hele verslag laten we een mooi album maken met alle verslagen, foto’s en jullie reacties! Een mooi aandenken voor ons denken we zo!
Heel erg veel liefde van ons aan jullie!!
HILSEN!!!!!!!

Edith en Gwen

• 21 September 2011 - 18:54

Sanne:

Prachtig die extra foto's, vooral van de trouwerij ook. Maarruh....dit kost je een fles champi haha
    ;-)

Lekker nagenieten met al die foto's! Geniet van jullie tijd samen, jullie verdienen het!

-x-
    Sanne