Fjorden here we are! - Reisverslag uit Flåm, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Fjorden here we are! - Reisverslag uit Flåm, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Fjorden here we are!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

28 Juli 2011 | Noorwegen, Flåm

Vanmorgen waren we een tikje teleurgesteld, omdat we een mooie autoroute gingen rijden over de Hardangervidda en er totaal geen zicht was vanwege de vele mist. Wij keken er erg uit om naar één van Noorwegens beroemdste watervallen te gaan bekijken. Maar dat ging echt niet we konden denk ik nog geen tien meter verder kijken dus dit uitstapje moesten we echt laten varen......jammer genoeg en balen!
Eerst kwamen we de plaats Voss tegen en geheel tegen de verwachting in was dat een enorm leuk stadje, we hebben heerlijk op een terras een lunch gedaan helemaal leuk en lekker!

We reden verder richting Flam en het weer werd steeds beter, gelukkig want dat kan veel doen met een mens.
Even over Flam, ik ben hier eerder geweest in de maand oktober ik denk ongeveer 7 jaar geleden, toen was het leeg stil en rustig, zo is mijn herinnering maar vandaag kwamen wij aan in Flam en het was druk! Ongelofelijk! Er lag zelfs een Holland America Line langs de kade!
Veel mensen dus en voor mij een hele overgang in mijn belevenis.
Maar wat een mooi plekje! Óke er zijn wel toeristen maar we zijn in Noorwegen dus zo erg is dat niet allemaal. We genieten nu ook weer van de ruering en ja in nederland noemen we dat niet eens ruering maar we zitten nu een tijdje hier in Noorwegen dus voor ons voelt dat als een beetje druk.
Kan je na gaan hoe snel je went aan de rust......

Hilsen!!!!

Edith en Gwen

• 28 Juli 2011 - 20:51

Marc:

foto's

• 29 Juli 2011 - 06:50

Gees:

Doe je een beetje rustig Gwen!
    Ik zie een bekend t-shirt.......
    mooie foto's