Laatste dagje......snik, snik - Reisverslag uit Larvik, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Laatste dagje......snik, snik - Reisverslag uit Larvik, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Laatste dagje......snik, snik

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

04 Augustus 2011 | Noorwegen, Larvik

Maar we hebben morgen nog een paar uurtjes dat scheelt!
Vanmorgen vroeg uit de veren......het was WEER te gezellig gisterenavond, we hebben een heerlijk balkon met uitzicht over de zee en prachtig weer dus iedereen die ons een beetje kent weet dat het dan wel eens laat kan worden, maar goed de wekker ging gewoon vroeg hoor! Dus hup naar het ontbijt en richting het gebied van belangstelling. We willen er niet te veel over zeggen maar het was prachtig! We zitten nog wel met een aantal vragen maar dat zoeken we verder in nederland uit nu nog even genieten van onze huwelijksreis!
In de middag waren we weer terug in ons "spa hotel" en hebben wederom heerlijk gerelaxed op ons balkon en het was weer mooi weer een graad of 24 met wat bewolking af en toe. Daarna richting het wellness gebeuren en eerst een uur lekker in het zwembad, whirlpool, sauna, stoomcabine, etc, etc, etc.
Daarna hadden we een "threatment" geboekt, dat hield in: heel erg veel modder over je lichaam en daarna een zout scrub.....nou het was heerlijk! En wel verdiend na de afgelopen paar weken met alle inspanningen!
We zijn lekker uit eten geweest bij een italiaan aan het water, de bootjes vaarden af en aan! En nu zitten nu wederom op ons balkon met het geruis van de zee op de achtergrond........morgen echt het laatste dagje, auw dat doet pijn!

Hilsen en liefs!

De bruidjes

• 04 Augustus 2011 - 20:49

Elize:

Ook hier was het genieten van jullie reis: ik zat alle dagen uit te kijken naar jullie bericht. Heel leuk gedaan en wat een natuur he in zo'n land, echt fantastisch!!! Nog lekker even nagenieten nu daar en dan kunnen jullie bijna de kermis op hier. Tot snel!

xx
    Elize

• 04 Augustus 2011 - 20:58

Sanne:

Geniet er nog even van, we hebben vanuit hier ook heerlijk meegenoten! Tot ziens in het zonnige en regenachtige Nederland!

-x-
    Sanne

Raika & Nygel

• 04 Augustus 2011 - 22:41

Miriam:

Joh, het is omgevlogen! Heb (mee) genoten van jullie reis, ben benieuwd naar de verdere verhalen.
    Geniet nog lekker dat laatste dagje en dan met alle indrukken en foto's weer terug naar hier.
    Het was leuk om te volgen!

• 05 Augustus 2011 - 06:47

Ans:

Dat was een perfecte afsluiting van een fantastische vakantie dus. Om heerlijk van na te genieten. Nu weer terug naar Hoorn. De kermis wacht op jullie!

• 05 Augustus 2011 - 13:58

Hannie En Hans:

Leuk dat we met jullie een beetje mee mochten op vakantie en ons Noorwegen opnieuw hebben laten beleven. Leuke verslagen en prachtige foto's.
    Goede reis naar huis.