Manggis - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Manggis - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Manggis

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

13 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Vanmorgen werden we beide nogal "brak" wakker..... gisteren een lange dag gehad met bij aankomst toch best een aantal nieuwe indrukken...er stonden nogal wat chauffeurs te wachten bij de aankomsthal voor al die toeristen, we wisten niet wat we zagen.
Na een nogal enerverende rit van 1,5 uur kwamen we aan bij ons hotel, het was al donker maar ook in het donker zag het er TOP uit!!
Gezellige avond gehad met toch een aantal drankjes en zo de warme nacht in.
We moesten er toch uit want ontbijt en daarna een spa behandeling van een uur wachtte op ons.......
Brak als een konijn lagen we op het massagebed, pas daarna gingen we ons weer een beetje mens voelen.
Het hotel ziet er geweldig uit en de mensen die hier werken zijn super oprecht vriendelijk!
De massage was onvergetelijk, sorry Angelique jij was lange tijd mijn nummer 1 qua massage maar je bent van je plek verstoten.
Daarna naar het in de reisboekjes beschreven als super toeristische Candidasa.
Nou ik denk dat we een handje vol toeristen hebben gezien en wij hebben de rit er naar toe maar ook daar aanwezig zijn toch echt wel ervaren als authentiek, en een beetje toch ook dat je in een compleet andere wereld terecht komt.
Met het busje nog een kleine tocht gemaakt door een jungle, was echt bizar om te zien hoe mensen kunnen leven.
Daar zijn we ook nog getuige geweest van een ceremonie wat hier nogal veel voor komt.

En vanavond heeeeeeeeeerlijk gegeten hier in het resort, we hebben gekozen voor een lokaal gerecht, verschillende kleine hapjes en samen delen.
We hebben nog nooit zo lekker gegeten!!!

• 13 Mei 2012 - 19:40

J-R-M:

GENIETEN MEIDEN X

• 13 Mei 2012 - 19:44

Elize:

Leuk om de foto´s te zien...krijg heimwee!!
    Bali is zoooooooo leuk en mooi!
    Lekker genieten van alles!

xxx
    Elize

• 14 Mei 2012 - 08:32

Judith:

Ziet er allemaal prachtig uit, lekker zwembad!!! Maar waar is de zon???

• 14 Mei 2012 - 09:50

Sanne:

Dat ziet er allemaal al prachtig uit. Geniet ervan!

-x-
    Sanne

Poot Raika & Nygel

• 14 Mei 2012 - 10:11

Corien:

wat leuk zeg dat jullie dit bijhouden,ook voor later een plezierige herinnering van jullie belevenissen daar in Indonesie.Wij gaan dit ook volgen en jullie indrukkken daarvan. Het lijkt me ook een fantastisch land met een hele andere cultuur.goed voor de ontwikkeling zeggen ze tog altijd;-)Enjoy your trip in Indonesie!!!!

• 14 Mei 2012 - 10:13

Sylvia:

Hoi Meiden,

Dat ziet er goed uit, wat een mooie omgeving! Lijkt me lekker een massage als je zo brak bent, lekker na zo'n lange reis. Lekker eten, ook niet onbelangrijk, doen jullie goed. We gaan jullie volgen, wat ontzettend leuk zo..............ver weg en toch dichtbij!! Doei groetjes Sil, Ries, alle beestjes en vooral Mindy!

• 14 Mei 2012 - 10:48

Lieselot:

Ben een heel klein beetje strontjaloers!!!
    Veel plezier daar
    xx Lieselot

• 14 Mei 2012 - 10:56

Marlies:

Wauw wat ziet het er gaaf uit!! Ben helemaal jaloers, maar jullie verdienen het..
    Lekker genieten ( beetje overbodig om neer te zetten) en veel plezier!!