Het nieuwe op reis gaan..... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Het nieuwe op reis gaan..... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Het nieuwe op reis gaan.....

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

13 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Selamat Datang !!!

Nou we zijn er hoor Bali!!!!
De reis viel ons erg mee, vrijdag avond om 21.00 vertrokken, dus lekker de nacht in. We hadden een ruime keuze aan films en t.v. programma's aan boord en daarna lekker een paar uurtjes liggen doezelen. voordat we het wisten waren we in Singapore ( het was ongeveer 12 uur vliegen).
In Singapore moesten we uit stappen een uur later weer aan boord en toen nog ruim twee uur vliegen.
Eenmaal in Denpasar aangekomen ging alles eigenlijk ook heel erg snel, ik denk dat we niet langer dan een kwartier bij de bagageband hebben staan wachten en daar kwamen onze koffers al aan.
Waar we toch wel een beetje opgelucht over waren want bij het inchecken liep het allemaal wat anders als dat we gewend waren.....
Tenminste ......30 uur van te voren online inchecken kende we wel al. Ik had wel pech dat onze printer stuk was en kon dus onze boardingpas met QR code niet uit printen maar op de website stond dat je de mail met baardingpas ook gewoon op je Iphone mee kon nemen. Zo gezegd zo gedaan maar toen we op Schiphol aan kwamen bij de bagage drop off van de KLM moesten we toch even slikken.
De altijd vriendelijke (ahum) grondstewardess heeft plaats gemaakt voor een soort van box in combinatie met een computer. Je zet je koffer in de box, houd je smartphone met de mail met de QR code onder een scanner, de computer zegt vervolgens goedendag Gwen Wilshaus jij bevestigd dat je het bent, de computer zegt wat je koffer weegt je moet zelf een uitgeprinte bagagelabel wat uit dat apparaat komt aan je koffer vast maken er gaat een luik dicht en koffer wordt mee genomen door de lopende band.
Even wennen maar het is goed gekomen!

Sampai bertemu lagi !!!