Alila villa Soori we komen er aan!! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Alila villa Soori we komen er aan!! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Alila villa Soori we komen er aan!!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

20 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Ook vandaag werden we weer opgepikt door onze nieuwe grote vriend RUDI !!
We zijn echt heel erg blij met hem!!! Hij laat precies zien waar we om vragen dus ook vandaag gingen we weer niet via de "grote" weg (grote wegen zijn er hier niet maar bedoelen we mee wegen zonder grote gaten er in) maar we gingen weer via een aantal B-weggetjes richting "the Floathing Temple"
Veel toeristen maar wel een mooie plek waar je toch geweest moet zijn volgens ons. Een mooie tempel aan het Bedugul meer. Wel een prachtig onderhouden tempel waar ook veel Balinese mensen komen. Vooral veel boeren komen hier om hun offer te brengen, aan de god van het water.....mooie gedachte! En ook vandaag zijn we weer getuige geweest van een ceremonie, ik denk al de zesde of zevende volgens mij. Dit keer ging het om een as uitstrooi ceremonie. Zo veel mensen die daar bij zijn ongelooflijk. De mensen die hier leven en werken hebben ontelbaar veel ceremonies per jaar dus als je hier bent ontkom je er niet aan om getuige te zijn van zo een ceremonie. Het maakt ook wel indruk.

Nou goed we zijn verder richting het hotel gereden via allerlei prachtige landschappen en via een bezoek aan de vlindertuin, ga daar nooit naar toe lieve mensen.......wat slecht zeg.
Zijn we rond de klok van 16.00 bij ons hotel aangekomen.
Rudi had contact met het hotel gehad zodat ze wisten hoe laat we ongeveer aan zouden komen.
We kwamen in onze makkelijke vakantie outfit aan en wat denk je........ er stond vijf man sterk ons op te wachten, de manager, een dame met twee koude vochtige doekjes voor ons en of we even wilde stil staan zodat ze "iets" heerlijk ruikend in ons gezicht kon spuiten, twee jongens voor onze bagage, de rechter hand van de manager en onze butler.

Julie begrijpen dat we een beetje moesten lachen, i vroeg aan Rudi of al deze mensen er voor ons stonden en ook hij moest lachen, ja ze stonden er echt voor ons....

We zijn benieuwd wat ons te wachten staat.

Morgen meer!!!!

Slamat Tinjjal !!!

Edith en Gwen

• 20 Mei 2012 - 19:20

Miriam:

He he eindelijk jullie eigen butler....
    Het was even behelpen aan het begin van de reis, hihi.
    Liefs van ons en een likje van Kimmie