Bye bye Oslo here we come Heggenes! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Bye bye Oslo here we come Heggenes! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Bye bye Oslo here we come Heggenes!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

16 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Waar we gisteren de hele dag lichte bewolking hebben gehad werden we vanmorgen wakker met een strak blauwe hemel en een heerlijk zonnetje! Dit kan maar één ding betekenen.....KORTE BROEK!
HEERLIJK!

We hebben gisteren een mooie dag gehad veel gewandeld en gezien, lekker op een terras gezeten en dus de stad kunnen proeven om het zo maar te zeggen.
Het is een stad die niet te modern en trendy is maar wel gezelligheid en gemoedenlijkheid uit straalt. Wij voelden ons op ons gemak in ieder geval, geen gehaast van mensen maar lekker relaxd.

We hebben de nacht door gebracht in hotel continantal. Dat is alleen maar een aanrader voor iedereen die hier een keer naar toe wil. De ligging, de SUPER kamer en de service en bediening zijn helemaal TOP we kunnen niet anders zeggen. Geen min punt te ontdekken. Wat wel even heel er gek voelde was toen we aankwamen voor het hotel (midden in de binnenstad) met de miep miep bus er gelijk personeel naar buiten kwam rennen met een kar voor onze tassen en wij uit moesten stappen en er dus een wild vreemde man er met mijn busje vandoor ging richting parkeergarage......ik voelde me net de koningin ofzo. Zie de foto's van de bus voor het hotel! Gek gezicht toch?

En zo begint onze honeymoon natuurlijk heerlijk.
Nu lekker ontbijten en daarna vroeg weer op pad.

• 16 Juli 2011 - 07:33

Ria:

Ik zie het al jullie genieten,
    en het is elke keer weer leuk als ik de comouter opstart , en weer een leuk verhaal van jullie lees,
    bijna net als of ik ook op vakantie ben, in plaats van nu in mijn vakantie keihard te leren.
    Succes en blijf genieten, dan doen wij dat ook.

• 16 Juli 2011 - 08:11

Elize:

Heerlijk!!! Ik geniet mee...

xx
    Elize

• 16 Juli 2011 - 09:16

Remy:

Maak er wat van samen!

• 16 Juli 2011 - 10:03

Sanne:

Leuk uitzicht zo vanaf het balkon! Leuk om telkens een mail te ontvangen met een verhaaltje over de vakantie, zo reizen we een kleine beetje mee :D

-x-
    Sanne

Raika & Nygel

• 16 Juli 2011 - 15:14

Miriam:

Leuk om jullie zo te volgen, geniet ik ook wat mee......hHeb nu ook weekje vakantie, maar hier is het echt prutweer....jullie zitten goed dus!

• 17 Juli 2011 - 12:15

Miranda:

Hey lieffies, Het ziet er nu al geweldig uit al die mooie foto,s.
    Wat een mooie omgeving word er rustig van hahaha zal zeker wat voor mij zijn, en het bed met de badkuip prachtig haha John erin...
    Geniet er enorm van, ga jullie in de gaten houden op naar het volgende avontuur......