Voorpret voor Bali !!!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Voorpret voor Bali !!!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Voorpret voor Bali !!!!!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

09 Mei 2012 | Nederland, Hoorn

Daar gaan we weer! Ja op vakantie dan he!
Ik kan wel zeggen dat het grote " wij gaan op vakantie ritueel" is begonnen.
Nou ja het is natuurlijk maanden geleden al begonnen toen we onze bestemming gingen uit zoeken en daarna de accommodaties. Dat gaat bij ons in samenwerking met Elize onze reis counselor en daarna heel erg veel spitten op het internet, want ja dat resort ziet er net even leuker uit maar dat andere resort komt beter uit de bus bij Tripadvisor............een hele zoek tocht maar gelukkig het is gelukt!
Via een aantal vrienden wat reisboekjes kunnen lenen en uiteraard veel tips van de mensen die al eens op Bali zijn geweest! Onze dank daarvoor!!!! Erg handig!!! We zijn liever goed voorbereid en dat we precies weten waar we in terecht komen als dat ons zomaar iets overkomt........hihi typisch ons.

Maar goed het grote "wij gaan op vakantie ritueel" begint sinds twee weken nu ook thuis.
Sinds twee weken ligt Edith haar koffer open op de grond in de logeerkamer klaar om ingepakt te worden. De meeste mensen zullen denken wel erg op tijd maar Edith zegt dat ze zo het gevoel krijgt dat ze al bijna op vakantie gaat......oke wat mij betreft ligt ie goed daar in de logeerkamer.
Ondertussen worden de losse onderdelen die we mee moeten nemen op reis ook verzameld, een tasje met alle medicijnen ligt klaar op de grond naast de koffer, het handwasmiddel staat uit de kast klaar in onze slaapkamer, nieuwe bikini's liggen op de balustrade etc, etc, etc.
Nou goed jullie krijgen er een beeld van. Overal ligt "iets" klaar om ingepakt te worden maar het ligt niet in de koffer. We leggen het klaar omdat we anders bang zijn om het te vergeten.

En wat gebeurd er vlak voor vertrek......dan staan we beide voor onze koffers en hebben dat ding in nog geen kwartier gevuld en klaar voor vertrek!

En zo gaat het met IEDERE vakantie!!
Aard van het beestje?
Maar het is wel ons "wij gaan op vakantie ritueel"

We hebben er in ieder geval heel erg veel zin in en we hopen dat jullie via onze foto's en verhalen ook een beetje kunnen mee genieten van Bali!!!!

Tot zaterdag avond!! Tijdverschil met Bali is 7 uur!! Het is daar 7 uur later!

• 09 Mei 2012 - 19:30

Mette:

Haha, bekend fenomeen...! Mijn zolder ligt nu bezaaid met "niet vergeten dingetjes".
    De voorpret is vast begonnen, laat die vakantie maar beginnen :-)
    Goeie reis meiden!

• 09 Mei 2012 - 19:41

Rowan,Judith,Miriam:

Aftellen maar!

• 09 Mei 2012 - 19:42

Guus En Marjon:

Hé meissies,

Zijn ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen want Bali staat ook op ons verlanglijstje.
    Ontzettend veel plezier, mooi weer en nog vééééél meer !!!

Liefs, Guus en Marjon

• 09 Mei 2012 - 19:52

Elize:

Leuk, leuk, leuk, ik spreek jullie morgen nog!!!
    xxxxx

• 09 Mei 2012 - 20:11

Sanne :

haha kijk nu al uit naar jullie verslagen en foto's ;-)

Groetjes,
    Sanne

Poot Raika & Nygel

• 09 Mei 2012 - 20:32

Miriam:

Ga jullie lekker volgen! Hoop, nogmaals, dat jullie bar gaan genieten van Bali/Indonesie, we hebben dat ook gedaan!

• 10 Mei 2012 - 07:43

Marloes:

Ladies,

heel erg veel plezier! wij vonden Bali een fantastische ervaring en zijn benieuwd hoe jullie het gaan ervaren! wij tellen rustig mee af in jullie erg herkenbare verhaal. Onze slaapkamer ligt al vol met allerlei spullen terwijl we pas dinsdag vliegen :-) op naar zonnigere oorden.

liefs Marloes (en namens Ferry en Michael uiteraard!)

• 10 Mei 2012 - 16:58

Gees:

morgen begint het voor jullie! spannend
    Vanavond nog even gezellig eten en dan...... joepie vakantie!
    meiden heel veel plezier en genieten en lekker masseren door die mannen hihihi
    fijne reis en heel veel tropische zon
    liefs Gees

• 10 Mei 2012 - 21:49

Eric:

Leuk meiden. Ben benieuwd of dat Indonesisch eten een beetje lijkt op dat wat je hier kunt bestellen. Boem-boe Bali, bij voorbeeld, haha. Veel plezier!

• 11 Mei 2012 - 17:58

Elisa Nuij:

Hallo Edith en Gwen,

Ik zat me af te vragen hoe het met mensen was die ik lange tijd niet meer heb gezien of gesproken...zo ook Edith :-))...dus ik aan het googlen.....en toen kwam ik hier terecht....wat een heerlijkheid..vakantie op Bali..geniet ervan!!!...en wees lief voor de arme zwerfhonden daar...zo ontzettend zielig :-( Ik zou het heel leuk vinden om een keertje bij te kletsen....volgens mij hebben we gespreksstof genoeg :-)) als je wilt ben ik ook heel gemakkelijk te vinden via google...hihi wie niet!

Hele fijne vakantie...geniet ervan...doe voorzichtig en kom gezond terug!

lfs, Elisa