Mooie en minder mooie afdalingen - Reisverslag uit Iso Syöte, Finland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Mooie en minder mooie afdalingen - Reisverslag uit Iso Syöte, Finland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Mooie en minder mooie afdalingen

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

15 Maart 2013 | Finland, Iso Syöte

Vandaag en gisteren stonden in het teken van lekker rustig aan doen en wat afdalingen maken.
Edith vloog al seen ware olympische favoriet naar beneden terwijl ik als een lamgeslagen zeekoe naar beneden rolde……
Maar ik geef niet op en zet door, ook al doet iedere spier in mijn lichaam pijn ik kom er wel, onder aan de piste al is het rollend…….hihi

Gisterenmiddag hebben we onder aan de piste een heerlijke kaasfondue gehad, daar keken we enorm naar uit aangezien het eten in het hotel niet al te best is.
Het was heerlijk en gezellig. Daarna de bus genomen naar boven aangezien het niet meer verantwoord was om met de sleeplift te gaan. Nu weet ik wat jullie allemaal denken……DRANK ……ja dat speelde ook mee maar dat kwam vooral door de spiertjes hoor !! ECHT !!

Daarna een relaxavondje tot onze vriendelijke nieuwe vrienden uit Brabant luidt aan de deur bonkte…SNEL,SNEL, HET NOORDERLICHT !!!!!!
Ik overdrijf niet binnen 2 minuten stonden we weer buiten in vol ornaat en ook met camera!!
Gelukkig waren er nu mensen bij die wel verstand hebben van camera’s en dus we hebben foto’s jeeeeeeeeee !!

Vandaag weer lekker als een zeekoe naar beneden gegaan en Edith als een ware olympische heldin, net gegeten en straks naar buiten met onze Brabantse vrienden op zoek naar…………

Rakkaus,

Edith en Gwen

• 15 Maart 2013 - 19:36

Sharon:

Dag lieve schatten, wat leuk om jullie verslagen zo te lezen!! Nog hele fijne dgen en met de hondjes gaat het top!! Kus

• 16 Maart 2013 - 10:49

Iet En Bjorn:

Hallo meiden,

Wat een heerlijke vacantie hebben jullie. Ziet er zo prachtig uit. Vooral jllie sneeuwscooter-relaas deed ons weer helemaal denken aan onze mooie tocht sävonds in de maneschijn.. Iet was er helemaal wild van. Een weekje is kort he ? Geniet er nog van Groetjes West *.

• 16 Maart 2013 - 13:49

Ria:

Hoi Meiden,
    Zo eindelijk even tijd gevonden voor jullie vakantie verslag. Jeeh wat hebben jullie een gave vakantie. En door het super verslag, lijkt het wel of ik zelf op vakantie geweest ben. Prachtige foto's ook, ik vond die bij de slede honden zo leuk, die ene hond met zijn oogjes dicht, prachtig.
    Zie je gauw weer, Liefs Ria

• 16 Maart 2013 - 15:22

Ans:

Goed zo, meiden: GELUKT! Het noorderlicht op de foto! Nu kunnen jullie met goed fatsoen naar huis, toch? Maar wel lekker genieten tot het eind, hoor. Groetjes.