Op de boot. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Op de boot. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Op de boot.

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

15 Juli 2011 | Noorwegen, Oslo

Lieve, lieve ALLEMAAL!!

We zien dat vele van jullie het leuk vinden om ons te volgen en dat is voor ons natuurlijk TOP!
Mede dankzij jullie donatie op ons huwelijksfeest hoeven wij ons geen zorgen te maken over het geld en kunnen we echt alles doen waar we het afgelopen jaar van gedroomd hebben! En daar zijn we ontzettend blij om! Nogmaals bedankt!
Via dit logboek gaan wij ons best doen om jullie op de hoogte te houden wat we eigenlijk allemaal met jullie geld uit spoken, en natuurlijk alle overige dingen die we onderweg beleven.
Gisterenochtend zijn we, enigszins wat vertraagd door een akkevietje met de huissleutel maar daar zijn wij edith en gwen voor, met de Miep Miep bus vertrokken richting Kiel in Duitsland.
De reis verliep voorspoedig al hadden we wel enorm veel wegwerkzaamheden in Duitsland waardoor dat niet lekker door reed. Maar goed we waren ruim op tijd aanbeland bij het schip : “The Color Fantasy”. Een schip waar zo'n 2700 mensen op vervoerd kunnen worden (met voertuig )
We hebben een heerlijke buitenhut met uitzicht over zee. Op dit moment kijk ik uit dat raam en zie Nederlands weer, een beetje regen……..maar dat mag de pret niet drukken want wat ik ook zie is NORGE!!!!!! Voor jullie nederlanders, Noorwegen dus! Het is rond de klok van 8.00 en we hebben net een heerlijk ontbijt gehad. Om 10.00 lopen we de haven van Oslo binnen en hebben we de hele dag om de stad te verkennen, daarover meer de volgende keer.
Hilsen Gwen en Edith

• 15 Juli 2011 - 14:12

Miriam:

Das lekker als ik dit lees zitten jullie al in Oslo, nou is het echt begonnen!
    Veel plezier!
    Uh.... wie is die Hilsen?
    Houdoe x

• 15 Juli 2011 - 15:30

Sanne:

Wat leuk een eerste verslag op reis van jullie. Wat een mega schip en ziet er mooi uit van binnen. Proost dames op een prachtige reis!

Hier in NL genieten we vandaag van 't zonnetje...voordat 't morgen weer gaat regenen ;-)

-x-
    Sanne

Raika & Nygel

• 15 Juli 2011 - 16:37

Gees:

Eindelijk we horen wat, ik zie het al gelijk aan de champagne!
    genieten dames! en tot gauw liefs Gees

• 15 Juli 2011 - 16:58

Juud:

Gezellig meiden, geniet ervan! X

• 15 Juli 2011 - 21:27

Mette:

Hoi meiden,

Geweldige site! Leuk dat we jullie kunnen volgen (MET foto's!).
    Geniet er lekker van!

Liefs,
    Mette

• 15 Juli 2011 - 21:45

Eric:

Het is nu echt begonnen. wij volgen elke stap. De eerste dag ziet er al gord uit!
    Skol! (of is dat Zweeds?)