Daar zijn we dan. - Reisverslag uit Heggenes, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan. - Reisverslag uit Heggenes, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan.

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

16 Juli 2011 | Noorwegen, Heggenes

Mensen mensen, wat een mooie dag zeg...... vanmorgen vroeg vertrokken met een mooi zonnetje aan de hemel.
Noorwegen doet niet aan snelwegen, er zijn er een paar rond Oslo maar daar houd het toch echt wel mee op. Verder heb je van die wegen waar je maar 80 kilometer per uur op mag, waar we eerst enorm tegen op zagen maar we kunnen jullie vertellen dat deze wegen FANTASTISCH zijn! Echt je gaat op je gemak door het robuste Noorse landschap en je geniet gewoon iedere minuut van de rit!
We wisten soms gewoon niet waar we kijken moesten omdat er zoveel moois om ons heen was.

Zo kan het dus ook lange afstanden afleggen in een auto!

Maar goed we zijn erg relaxed aangekomen in Heggenes in hotel Herangtunet midden in de bossen en super de luxe we kunnen niet anders zeggen. De eigenaren zijn nederlanders dus we hadden gelijk erg leuk contact.

Vanavond een avond rust in de prachtige suite en lekker een filmje kijken en morgen is één van de grote dagen deze reis we gaan de: Bessegen bij Jotunheim wandelen.
Een wereld beroende wandeling van zo'n 7 uur. Vroeg op dus! Maar als we weer terug komen bij het hotel gaat er voor ons gekookt worden en staat er daarna (in de bossen) een sauna en hottub klaar met FAKKELS (en een flesje rosé) wat wil een mens nog meer?

Hilsen!

De Bruidjes

• 16 Juli 2011 - 18:04

Sanne:

Zie het al helemaal voor me die hottub 's avonds :D lekker hoor!
    Ik wacht met smart op de wandeling foto's lijkt me prachtig!

Heel veel plezier, klinkt allemaal fantastisch.

-x-
    Sanne

Raika & Nygel

• 17 Juli 2011 - 06:01

Eric:

Heftig blokhutje, zeg!

• 17 Juli 2011 - 15:04

Ans:

Oh, ik begrijp het Noorwegen-gevoel van Gwen nu al. Wat erg! Moeten al die prachtige wandelingen en de meest fantastische activiteiten nog komen. Nou bruiden, veel plezier!! En lekker genieten.

• 17 Juli 2011 - 21:55

Remy:

Mooie foto's! Ik geniet ondertussen mee :-)

• 18 Juli 2011 - 13:49

Anke:

Hoi Edith en Gwen,

Mooie huwlijksfoto' s ! Figuurlijk in de wolken, zie je volgens mij ook weinig om je heen
    maar jullie stralen. Letterlijk in de wolken in de wolken lopen is dus minder prettig
    de reis ernaar toe was denk ik veel zwaarder.
    Top jullie reisverslag!
    Liefs Anke