De meest noordelijke stad die wij bezoeken! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu De meest noordelijke stad die wij bezoeken! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

De meest noordelijke stad die wij bezoeken!

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

19 Juli 2011 | Noorwegen, Trondheim

Ja mensen het begint saai te worden (voor ons niet hoor) maar we waren vanmorgen weer vroeg op en we hebben weer een prachtige relaxte autorit achter de rug. We hadden de rit precies zo uitgestippeld dat we wederom dwars door een nationaal park reden en wel het Rondane National park.
Het was weer om niet te geloven wat je allemaal ziet. We waren vrij vroeg dus ook in Trondheim zo rond een uur of 11.30 dus de spullen op de kamer gezet en lekker te voet de stad in. Trondheim is eigenlijk wel een beetje een leuke verassing voor ons. Het is een enorm leuke en gezellige stad met veel jonge mensen en terrasjes. We zouden eerder terug gaan naar Trondheim dan naar Oslo. Natuurlijk werkte het weer ook fantastisch mee vandaag, het was prachtig zonnig weer met zo een 20 graden wat wil een mens nog meer? Zeker als je zo noordelijk zit!
Toen we moe terug kwamen op onze hotelkamer stond ons een verassing te wachten namens het hotel......een heerlijke fles bubbles en een groot bord met allerlei soorten fruit! Geweldig!
We hebben net nog van het laatste zonnetje genoten op het chill out dakterras van het hotel. Daar kon je mooi zien hoe grillig Noorwegen kan zijn het ene moment zaten we in de zon een paar minuten later was het zwaar bewolkt en nu schijnt de zon weer.
Mensen we genieten!
Morgen overnachten we op een heel erg klein eilandje en worden we door een soort van vikingschip opgehaald van de wal......we zijn benieuewd. Zie:
www.haholmen.no

Hilsen!

Edith en Gwen

• 19 Juli 2011 - 18:58

Gees:

Ha eindelijk de foto's, ik zou ze bijna gaan missen!
    genieten dames!

• 19 Juli 2011 - 19:12

Henk:

Meiden ik ben jaloers op jullie, wat een avonturen in zo'n korte tijd.
    Wel een foto maken van jezelf achter het roer met een vikinghelm op natuurlijk!
    Veel plezier en groetjes van Joey en zijn baasjes,

• 19 Juli 2011 - 19:30

Oh, helemaal heerlijk!
    Njuta av er semester :-)

• 19 Juli 2011 - 19:55

Ton En Francis:

Meiden blij dat jullie het naar de zin hebben. Het land ziet er prachtig uit en op jullie avonturen zijn we jaloers. Het valt ons wel op dat er weinig over lekkere borrels en het lekkere eten gesproken wordt. We hopen niet dat het jullie tegenvalt. Aan de andere kant een beetje afkicken kan ook geen kwaad, waaarschijnlijk zijn jullie gewoon te moe. We missen jullie wel. Geniet volop verder en we genieten van jullie reisverhalen. By the way hier gaat alles goed. De kleine groeit als kool en we zijn nog steeds apetrots.

Dikke kus
    Ton en Francis

• 19 Juli 2011 - 19:55

Judith:

Heeeeeeel erg jaloers op het Raften, wat GAAAAAAAF!!!!!!! Spannende dag morgen, mocht er een mooi Viking rondlopen, neem hem mee voor mij svp!!!!!!! Much fun, veel liefs, Judith

• 20 Juli 2011 - 11:02

Hannie & Hans:

Leuke verslagen en prachtige foto's !!!!
    't Is net of wij ook weer een beetje op vakantie in Noorwegen zijn.
    Geniet en veel plezier.

• 20 Juli 2011 - 14:28

Miriam:

Ziet er super uit allemaal.....
    x Judith en Miriam

• 21 Juli 2011 - 14:13

Henk & Mar:

Hoi Gwen en Edith, klopt het dat er gisteren geen verslag was!

groetjes, Pap.