Regen, regen en nog eens regen........ - Reisverslag uit Hafslo, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Regen, regen en nog eens regen........ - Reisverslag uit Hafslo, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Regen, regen en nog eens regen........

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

25 Juli 2011 | Noorwegen, Hafslo

Hei allemaal!

Nou regen, regen en nog eens regen dus. We waren van plan een wandeling te maken langs een gletsjer maar het weer liet dat echt niet toe, jammer maar ja zo gaan die dingen in Noorwegen.
We hebben iets heel onnatuurlijks gedaan hier in Noorwegen, we zijn naar een winkelcentrum geweest. (sorry)
We waren eerlijk gezegd ook wel toe aan een dagje rust met al die indrukken van de afgelopen week.

We hebben daar wel een indrukwekkende ervaring gehad. Er was één minuut stilte voor de slachtoffers van het drama van afgelopen vrijdag. IEDEREEN was stil en stond stil. Toen we buiten kwamen was er een bijeenkomst bij het stadhuis.

De middag hebben we door gebracht op de hotelkamer, lekker in de jacuzzi en chillen met de billen.

Hilsen! (en liefs)

Edith en Gwen

• 25 Juli 2011 - 21:32

Loes:

Lekker chillen ladiezzz!!!! Dat bed nodigt er ook wel toe uit! Enjoy!

• 26 Juli 2011 - 09:12

Judith:

Ooooo, ik wil ook zo'n geel huisje, en zo'n bed, lucky you.....
    Kuz Judith

• 26 Juli 2011 - 11:20

Marieke:

Ziet er goed uit! Lekker toch ff een chill-daggie tussendoor! X

• 26 Juli 2011 - 21:21

Ton En Francis:

Meiden blij dat jullie heelhuids zijn gebleven, het was toch wel even schrikken na die gek met zijn aanslagen. De foto's zijn prachtig, jullie zien er voldaan , maar toch wel een beetje vermoeid uit. Rusten jullie wel genoeg? Hier gaat alles naar wens, de kleine groeit als kool en is onverzadigbaar, die grote natnek. Blijf genieten en neem een borrel op ons, we rekenen thuis wel af.

Knuffel en veel liefs
    Ton en Francis