Bergen relaxed - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Bergen relaxed - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Bergen relaxed

Door: gwenenedith

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

31 Juli 2011 | Noorwegen, Bergen

Hei allemaal!

Ik (gwen) zeg altijd : “je moet doen waar je goed in bent” en dat hebben we gedaan vandaag! We hebben heerlijk uitgeslapen een lekker ontbijt gegeten en daarna een flinke wandeling gemaakt door Bergen. We denken dat we de meeste High light’s wel gezien en beleefd hebben, we zijn geen “museum gangers” dus dat lieten we aan ons voorbij gaan. Maar we hebben veel van het oude Bergen gezien ! En dat was erg mooi en een belevenis.
De middag hebben we door gebracht op het terras, heerlijk, gewoon een hapje gegeten en een drankje gedronken. Gewoon gezellig! Tijdens onze wandeling van vanmorgen kwamen we er achter dat Joe Cocker vanavond zou op treden hier in het centrum van Bergen. Dus we hebben net even een kijkje genomen daar in het park, de beveiliging was scherp en we konden niet het terrein op maar vlak buiten het terrein konden we Joe ook prima horen en hebben we genoten van zijn concert!

Morgen op naar de volgende stad Stavanger. Bergen is echt een aanrader om een paar dagen heen te gaan, dus wellicht een idee.
Tot morgen!

Hilsen! En natuurlijk veel liefs!
De Bruidjes!

• 31 Juli 2011 - 22:07

Sanne:

een welverdiend dagje genieten na al die zware ondernemingen...

-x-
    Sanne