De-icing ????? - Reisverslag uit Iso Syöte, Finland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu De-icing ????? - Reisverslag uit Iso Syöte, Finland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

De-icing ?????

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

10 Maart 2013 | Finland, Iso Syöte

Nou daar zitten we dan jut en jul in Finland. Het is rond de klok van 19.00 en een beetje moe zijn we wel.
Maar ook weer enorm onder de indruk van wat we allemaal zien en beleven hier.
Vanmorgen om 02.00 ging de wekker en een uur later zaten we in de auto op weg naar Schiphol. Waar voor ons beide een nieuwe gebeurtenis stond te wachten.... eenmaal in het vliegtuig vertelde de gezagvoerder dat we met het toestel eerst nog even "gede-iced" zouden worden ?????
WAT ???? wat is dat nou weer???? Het vroor op dat moment een halve graad op Schiphol, nou ja we kregen uitleg dat het ijs van de vleugels af gespoten zou worden.
Hallo !!!!!!!!!!!Hoe moet dat straks in Finland met landen waar het minimaal 10 graden vriest........hmmmmmm

Nou ja het is goed gekomen want we zitten in onze luxe bungalow!
Uiteraard een bijeenkomst gehad en uitgelegd gekregen wat we allemaal kunnen doen en ondernemen.
Wandeling gemaakt en sauna met timer aangezet en een hapje gegeten.
Het ziet er geweldig uit hier we zitten boven op een berg en kijken uit over een fantastisch natuurgebied met uitgestrekte bossen en heeeeeeel erg veel sneeuw.

Nu eerst even uit rusten en morgen weer vroeg op dan staat in de ochtend een sneeuwscooter safari op het programma en in de middag gaan we lekker snowboarden en skieen.

Rakkaus,

Edith en Gwen

• 10 Maart 2013 - 18:50

Susanne:

Lekker genieten he, ziet er prachtig uit. En nou nooit meer als een musicalster met de beentjes wijd uit elkaar op de foto.
    En heel misschien is het hoog in de lucht wel kouder dan min een half

• 10 Maart 2013 - 20:35

Marieke:

Hoy, hoy,
    Veel plezier!
    Geniet er samen lekker van!
    Liefs en kusss

• 11 Maart 2013 - 11:29