Sneeuwscootersafari en heel veel aaaaauuuuuwwwww - Reisverslag uit Iso Syöte, Finland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu Sneeuwscootersafari en heel veel aaaaauuuuuwwwww - Reisverslag uit Iso Syöte, Finland van Gwen en Edith Wilshaus, Koevoets - WaarBenJij.nu

Sneeuwscootersafari en heel veel aaaaauuuuuwwwww

Blijf op de hoogte en volg Gwen en Edith

11 Maart 2013 | Finland, Iso Syöte

De dag begon erg goed met een introductie met de snowscooters, de groep (ik wilde bijna roedel schrijven) was groot allemaal Nederlanders dus de eerste voorzichtige contacten waren snel gemaakt, gezellig hoor!!!

Snel op weg de wildenis in, Edith eerst achter het stuur en ik ondertussen snel wat filmen en wat foto's maken.

Joyce en Remco we moeten zeggen dat we tijdens deze rit met enige regelmaat aan jullie hebben gedacht en dan vooral aan het moment dat wij zo mooi op beeld hebben vast gelegd......weten jullie nog wel die omval actie met die sneeuwscooter.....hihihi

Nou goed het eerste gedeelte van de rit zat er nog wel wat vaart in maar halverwege mochten we wisselen van plaats en dus kwam ik nu achter het stuur.
Jammer genoeg kwam er voor ons ook een dame achter het stuur die het allemaal erg spannend vond maar het wel wilde uit proberen, ze reed voorop.
Het resultaat was dat we zo hard vooruit gingen dat 10 oude omaatjes met een rollator ons nog bij konden houden, gggggrrrrr
Mijn oplossing was om af en toe stil te staan en dan een heel stuk vol gas te gaan, heerlijk!!!!

We hebben een hap gedaan in de bungalow en daarna toch echt de piste op.
Eerst een lange afdalende wandeling gedaan naar de voet van de piste aangezien Edith wel skischoenen heeft maar geen ski's en die alleen maar daar te krijgen zijn, stom wat mij betreft.

Nou ik heb toch wat lesjes gehad op de band in Hoorn maar als je weer op die rot berg staat werkt alles weer anders.
Maakt niet uit ik heb het gedaan ook al ben ik tot veel vertier van de mensen die lekker in het cafetaria zaten een aantal keer uit de sleeplift gevallen.....grrrrrr

Maar wel een aantal keer van de hoogste berg in Finland afgesnowboard, nou ja vooral veel gevallen.
Ik zie wel hoe ik morgen ga wakker worden.
Edith ging als een ware olympische favoriet van de piste af !!!!!
Conclusie is woensdag eerst maar een privé les en dan zien we wel weer verder.
Eerst morgen een hele dag met werkhonden op pad !!! En ik noem ze allemaal LOKI !!! go LOKI, go LOKI !!!

Rakkaus !!!

Edith en Gwen

P.s. vanavond extra veel kans op het Noorderlicht !!! nu min 18 en compleet heldere sky !!!

Nog een ps. Gwen was super op de snowboard en ze heeft het wel gedaan!!!! Behalve nu een paar blauwe knieën , sorry moeders!!!


  • 11 Maart 2013 - 17:20

    Mette:

    Bikkels zijn jullie! Hoop dat jullie vanavond dat noorderlicht ook gaan zien! Veel liefs uit een koud en grijs Hoorn

  • 11 Maart 2013 - 17:28

    Elize:

    Ik ga voor jullie duimen, dan moet het toch wel lukken! Als ik het zo lees, moet ik toch ook eens die kant op....maar die kou, brrrrrr... Veel plezier verder!
    xxx
    Elize

  • 11 Maart 2013 - 17:54

    Susanne:

    Ik duim voor het noorderlicht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwen en Edith

Actief sinds 13 April 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 91706

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 16 Maart 2014

Lofoten en Vesteralen in Noord Noorwegen!!!

10 Maart 2012 - 17 Maart 2013

Fins Lapland !!!

20 September 2012 - 26 September 2012

New York

11 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Indonesië , Bali

14 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Onze huwelijksreis

Landen bezocht: